tisdag 24 mars 2009

Träningslinne


http://www.gymgrossisten.com/

Jag är i stort behov av ett nytt träningslinne!
När det gäller just träningskläder är jag otroligt kräsen. Det är viktigt att plagget sitter perfekt och att det andas. I min garderob hittar man bara träningskläder från Puma, de är fenomenala! Nu är jag dock sugen på att testa BetterBodies träningslinnen som finns på bilden ovan. Det röda...eller kanske det svarta...eller varför inte det gröna. Å, jag gillar dom allihopa. 499kr får du betala för detta hos Gymgrossisten. Fitnessbutiken.se har de just nu utförsäljning på precis samma linne, 399kr får du betala där.



För att utveckla gårdagen inlägg "efter regnet kommer solen";
* Jag ska provjobba på ett jobb som jag för en tid sedan var på anställningsintervju hos. Ska bli super kul!
* En inlämningsuppgift som jag och R kämpat med i vad som känns som 1000 år är äntligen godkänd!


Idag har jag varit en snabbis i Borås och redovisat ett arbete samt lämnat in en inlämningsuppgift. Efter en natt med alldeles för lite sömn känner jag mig ganska sliten så idag får det bli en lugn dag, lite plugg behöver jag dock få gjort.

3 kommentarer:

  1. vad är det för jobb? :D

    SvaraRadera
  2. superkul att du får provjobba. hoppas det går bra.

    SvaraRadera
  3. Blev det nere i solviken? hehe

    SvaraRadera