onsdag 11 mars 2009

Marimekko


Duka
http://www.duka.se/sv/Sverige/Produktkatalog/Vart-sortiment/Ata/Upplaggning/Upplaggning/260977/

Jag skulle verkligen vilja ha en hallonrosa skål från Marimekko.
Så himla fin, den hade passat perfekt på mitt köksbord!


Idag har jag varit i skolan hela dagen.
Förmiddagen bestod av klipp, målarfärg och klister. (japp, det är en högskoleutbildning)
Eftermiddagen spenderades tillsammans med R, komplementering på arbete samt pyttelite ex-arbete planering.

Nu sitter jag i min lilla lägenhet, är väldigt trött och känner mig lite ensam. *fnörvel* Saknar mina tjejer där nere i syd. Men vet ni vad? Om bara ett par dagar kommer dom på besök! Uii

1 kommentar:

  1. Kunde du inte klämt ur dej det lite tidigare, så kanske den stått på ditt köksbord om bara ett par dar ;) Ska bli supertrevligt att ses igen.

    SvaraRadera