söndag 15 mars 2009

Jag och min bäver


Jag och min bäver var ute och gick i förrgår.
Nä, jag är inte söt i mössa...men då skulle ni sett hur jag såg ut utan.
Mössan var en betydlig förbättring *skratt*

Idag har solen varit framme hela dagen! Så himla skönt.
Efter en jobbig dag var jag ute med finaste Carro och promenerade.
Hon kan konsten att pigg upp mig! Helt plötsligt blev det en väldigt bra dag!

Helgen har varit toppen. Mina flickor (-K) har varit och hälsat på. Det blev fest och massa prat. Som vanligt är jag inte på topp när de åkt hem. Mina tjejer är mitt allt, och varje gång de åker känns det som en del av mig försvinner. Det är en fruktansvärd känsla! Men jag känner mig ändå lyckligt lottad över att ha så otroligt fina vänner. Ni är kärlek för mig!

Idag blir det sängen tidigt!

2 kommentarer:

  1. Puss på dig min Puff!

    SvaraRadera
  2. Fy va söt du är Puff! Vi måste snarast boka in en Borås-outlet-tripp:)
    Pussar i massor

    SvaraRadera