måndag 9 februari 2009

Mitt lilla huvud

Ajajaj.
Vilken migrän jag haft hela natten och halva morgonen!
Nu kan jag iaf se igen och illamåendet har börjat släppa.

Idag skulle jag ha åkt till Borås för att skriva ett arbete med R. Men huvudet ville annat, så vi flyttade fram det till onsdag istället.

Vill huvudvärken släppa snart så tänkte jag sätta mig och plugga lite inför en tenta nästa vecka.

Igår kom X hem igen efter sin skidtripp. Äntligen fick jag pussa på honom igen. :D Så trots migrän känns allt väldigt bra!

3 kommentarer:

  1. X.. är det så du kallar han? Är han glad att få vara så annonym, när alla ändå vet vem det är? :)

    /Mange

    SvaraRadera
  2. Jag tycker inte om när folk skriver "han" när man borde skriva "honom".

    //Bullen the grammatikbeskyddare

    SvaraRadera