torsdag 26 februari 2009

Inte min dag

Jag vill lägga mig ner och gråta, det är verkligen inte min dag idag!

Det slutade regna och jag tänkte att jag passar på att gå till affären när det är uppehåll. Efter halva vägen börjar det spöregna! Dyngsur kommer jag till willys. Handlar det jag ska ha och börjar bege mig hemåt i regnet. Träningsvärken i armarna från gårdagens träning gör att mjölksyran i armarna kommer, efter halva vägen funderade jag på att ställa påsen och gå hem utan. Tillslut fick jag iaf hem mina varor. Mina armar skakar fortfarande

Väl hemma går jag ner till tvättstugan för att slänga in en ny maskin och hänga upp det tvättade. Jag får ut mitt splitter nya linne ur maskinen, mitt hjärta stannade. HELT FÖRSTÖRT! Jag har tvättat det i 40 grader istället för 30 grader. Nej nej nej. Mitt fina linne är helt krympt och har tappat nästan alla färg. Jag vill gråta! Detta är andra plagget jag förstört detta året. BUHU!

Nämnde jag att jag lyckades har sönder en tallrik i morse när jag diskade och bränna sönder min mun på morgon kaffet?

Klockan är inte ens 12...
Jag vill inte veta hur denna dagen slutar.

Jag säger upp mig som människa idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar