tisdag 27 januari 2009

Mitt i veckan

...och så var det de där med uppdatering...

Min "bror" fyller 25år idag.
Så ett stort grattis till honom!

Idag är det instuderingsfrågor till Etik och miljö kursen som gäller. Jag har suttit i 3 timmar nu, 8 frågor gjorda, 3 kvar. Det är en liten 3p kurs men jag tror aldrig vi haft så här mycket att göra i någon tidigare kurs! 10 + 10 instuderingsfrågor, 4 diskussionsinlägg samt arbete och redovisning på det. För 3 poäng? Galet.



Jag har snöat in mig på fransar. Fransar på allt. Skor, väskor, kläder... Den nyaste kärleken är dessa mockastövlar med fransar från Halens. 499kr går de loss på.

Jag kanske skulle fira att jag fick Vg på juridiktentan genom att klicka hem dessa sötnosar...

...Jobb och belöning...





Nu; gymmet
Senare; Fortsätta med instuderingsfrågorna
Ännu senare; Diska!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar