söndag 25 januari 2009

Första inlägget på nya bloggen

Hej alla gamla och nya läsare, hoppas ni hittat till den nya adressen.

Jag vet att många har saknat mitt bloggande så nu är jag tillbaka. Hoppas ni kommer gilla den nya blogg. Nytt utseende men samma gamla Emmelie som skriver.

Ni kommer märka att mycket hänt sedan sist. Mitt liv ser inte längre ut som det en gång gjorde, det har skett stora omställningar, svåra men vuxna beslut har fattats. Efter en period i ovisshet och förvirring känner mig starkare och lyckligare än på länge.

Bloggen kommer precis som innan vara en blogg fylld med mitt livs tankar och händelser blandat med mitt favorit ämne, ytlighet.

Innan vi kickar igång Puffs Mode på nytt vill jag tacka bästa Ronja för bloggdesignen. Vad skulle jag ta mig till utan dig?

Välkomna tillbaka

Då kör vi!

2 kommentarer:

  1. wohoo... välkommen till blogspot;)

    SvaraRadera
  2. ytlighet som favoritämne? låter inte så normalt

    SvaraRadera