måndag 12 oktober 2009

Biltrubbel och annat tråkigt

Stackars lilla Meggan, hon har problem med sina växlar. Man var tvungen att byta något grejs...skulle "inte kosta mer än 5000"...kul, bra...Kanske kan man köra utan växlar...hmm...

Jag avslutade nyss ett samtal med studievägledaren angående mitt tillgodoräknade av en kurs. Det såg bra ut, och hon kunde inte tänka sig något annat svar än ett godkännande. UHO!

Nu sitter jag och väntar på ett samtal från vårdcentralen, smart det där att man lägger in sitt nummer och så ringer dom upp. Jag har fått ont i mina revben igen. Det gör helt galet ont så jag hoppas på en tid snarast.

Det blev en mysig middag ute hos Mattias föräldrar igår. Vi skulle inte stanna så länge, 22.30 åkte vi därifrån, haha. Men det gör ingeting, det är alltid väldigt trevligt att vara där.

Nu ska jag sätta mig och fixa lite med min juridik inför kvällens föreläsning.

Puss

1 kommentar:

  1. Från min blogg 2008-11-11: "Väl i skolan så hade vi analys av en kjol sen fick vi försöka konstruera den själva och nåla upp på en docka. Jag och Emmelie blev kvar till sist.. Allt krånglade, vissa delar stämde inte osv. Herregud vad vi skrattade =P När vi väl var klara så gick vi och fikade och pratade massor.." Jag saknar allt roligt vi gjorde!

    SvaraRadera